Klacht: Folders niet ontvangen

op 17 februari 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 17 februari 2020 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneermevrouw Stokkermans,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je ons folderpakket niet ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je geen voordeel wilt missen. Hieronder lees je wat we met je melding hebben gedaan.

Bezorging
Jouw adres valt in een gebied dat bij ons bekend staat als nieuwbouwgebied. In dit gebied bezorgen wij (nog) niet. Wij bekijken continu of we ons bezorggebied verder kunnen uitbreiden.

Tips
Om toch geen aanbieding te missen kan je de folders op Folders.nl en onze Folders.nl app bekijken.

Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl. Je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Een fijne dag en veel plezier met de digitale folders enof Folderkiezer.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Heeft op 17 februari 2020 om 15:05 geantwoord

Dat ze de nieuwbouwwijk gewoon moeten bezorgen. Huizen zijn al klaar en mensen wonen er

Alle klachten die gemeld zijn door Nikkie1970