Klacht: Folders niet bezorgd

op 04 december 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Voor de zesde achtereenvolgende week zijn de folders door Spotta niet bezorgd. Spotta geeft al die tijd al als antwoord dat ze geen bezorger hebben

Als Spotta doet waar ze voor betaald worden door de bedrijven, nl. de folders op tijd bezorgen. het verhaal dat ze geen bezorger hebben hoor ik al 6 weken, Hoe komt dat dan?

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 05 december 2019 om 09:51 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je ons folderpakket niet ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je geen voordeel wilt missen.

Zoals inderdaad al gecommuniceerd, wij hebben helaas nog geen bezorger voor jouw wijk, waardoor het folderpakket tijdelijk niet bezorgd wordt.

We zijn actief op zoek naar een bezorger. Dit doen we onder andere met de inzet van flyers en advertenties op Facebook. De bijbaan folders bezorgen is het meest interessant voor jongeren. Nu het met de economie beter gaat hebben die jongeren ook veel keuze uit bijbanen. Dat maakt het voor ons een extra uitdaging om een nieuwe bezorger te vinden.

Dit is vervelend voor jou omdat je dan de folders tijdelijk niet ontvangt. We doen ons best om zo snel mogelijk een nieuwe bezorger te vinden.

Tip
In de tussentijd hoef je geen voordeel te missen. De folders kun je namelijk online bekijken via spotta.nl en in de app. Elke zondag staan de nieuwe folders online. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Mocht je zelf iemand kennen in jouw omgeving die wat bij wil verdienen, horen wij dat natuurlijk graag.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Heeft op 05 december 2019 om 10:22 geantwoord

Spotta moet doen waar ze door de bedrijven voor betaald worden, nl. de folders uiterlijk op dinsdag bezorgen.

Alle klachten die gemeld zijn door C.H. van den Bosch