Klacht: Folders

op 12 oktober 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Goedendag Spotta,

De bezorger bezorgt de folders niet netjes in de bestemde brievenbus! Maar gooit het voor de brievenbus op de grond. En dat gebeurt vrijwel elke zaterdagochtend! Heb er een foto van gemaakt op deze regenachtige dag.

Ik hoop dat ik op het juiste adres ben?

Mvg

Dat de post-folders netjes bezorgt wordt in de bestemde brievenbus!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 oktober 2019 om 11:21 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Graag vernemen wij van u welke folders u niet ontvangt. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders. Axender is bijvoorbeeld een grote andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met onder andere Albert Heijn, Kruidvat en Trekpleister. U kunt Axender bereiken via het telefoonnummer: 030 - 755 69 30 of via hun contactformulier: https:www.axender.nlklantenserviceklachtenformulier

Spotta is verantwoordelijk voor het verspreiden van de folders van onder andere Aldi, Blokker, Lidl, Praxis en Gamma. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden.Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag van u. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8682000 (keuzetoets 1) of via het contactformulier op onze website https:www.spotta.nlklantenservice

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Chrissie86