Klacht: Folders

op 12 oktober 2019 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag Spotta,

De bezorger bezorgt de folders niet netjes in de bestemde brievenbus! Maar gooit het voor de brievenbus op de grond. En dat gebeurt vrijwel elke zaterdagochtend! Heb er een foto van gemaakt op deze regenachtige dag.

Ik hoop dat ik op het juiste adres ben?

Mvg

Gewenste Oplossing:

Dat de post-folders netjes bezorgt wordt in de bestemde brievenbus!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 15 oktober 2019 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Graag vernemen wij van u welke folders u niet ontvangt. Er zijn namelijk meerdere folderverspreiders. Axender is bijvoorbeeld een grote andere partij (de Koopmap). Zij verspreiden het pakket met onder andere Albert Heijn, Kruidvat en Trekpleister. U kunt Axender bereiken via het telefoonnummer: 030 - 755 69 30 of via hun contactformulier: https:www.axender.nlklantenserviceklachtenformulier

Spotta is verantwoordelijk voor het verspreiden van de folders van onder andere Aldi, Blokker, Lidl, Praxis en Gamma. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden.Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag van u. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8682000 (keuzetoets 1) of via het contactformulier op onze website https:www.spotta.nlklantenservice

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Chrissie86