Klacht: Folders

op 13 juni 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Heb deze week en vorige week geen folders ontvangen in plastic, maand geleden heb ik ook al klacht ingediend. vindt het vervelend om het te melden , keer vergeten kan natuurlijk , maar nu weer 2 weken achter elkaar

als ik elke week de folders ontvang ,

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 juni 2018 om 10:48 geantwoord

Geachte mevrouw Kleinherenbrink,

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvangen wij uw huisnummer zodat wij uw klacht op de juiste manier kunnen verwerken.
Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice. Groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door rklein