Klacht: Folderbezorging

Groen van Oijen op 14 januari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte lezer, hierbij wil ik u melden dat wij wederom geen folders bezorgd hebben gekregen. Daar het voorheen altijd keurig gedaan werd zult u begrijpen dat dit nu erg tegenvalt. Hopelijk kunt u achterhalen waar het fout gaat.

Gewenste Oplossing:

Zoals boven beschreven ,gewoon weer netjes iedere week op tijd de bezorging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 17 januari 2018 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en proberen het zo snel mogelijk voor u op te lossen.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door