Mijn Klacht:
jullie bezorger gooien jullie folder pakken in het portiek en niet door de brievenbus.
maar ook gooien ze de pakketten bij deuren waar een nee nee stikker op de brievenbus staat.
dit gebeurd nu al een aantal maanden
Gewenste Oplossing:
de pakketten in de brievenbus waar een geen nee nee staan en niet zo in het portiek gegooid en de rest gewoon mee nemen.

