Klacht: spotta folders pakket dubbel ontvangen

op 20 januari 2014 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 januari 2014 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend dat u het Spotta folderpakket dubbel heeft ontvangen. Onze excuses daarvoor. We hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst van het folderpakket weer een exemplaar op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet? Neem dan contact op met ons via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Spotta Klantenservice
klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door j.w.