Klacht: Sport of vezel rijk brood

op 06 juni 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Sinds 2 maanden koop ik sport / vezelrijk brood a € 2.29 bij de Dirk Vd Broek locatie ; Bilderdijkstraat .Hier eet ik 2 a 3 boterhammen per dag van , heerlijk en het vult.
Opvallend is dat er een slijmerige een sterk ruikende geur aan de gesneden boterhammen zit.Wat is dit ? En is dit gezond ? Ik overweg om toch maar weer mijn brood bij een bakker te kopen . Voorheen had ik geen klachten over jullie producten en soms de aan koop van brood .

Bijna altijd .

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 10 juni 2016 om 13:10 geantwoord

Ik wil u danken voor de moeite die u heeft gedaan mij op de hoogte te brengen van uw melding.

Ik vind het vervelend dat de kwaliteit van de sport / vezelrijk brood niet aan uw verwachting voldeed. Ik wil hier mijn excuses voor aanbieden. Ik wil u danken voor uw bevindingen.

Om uw klacht onder de aandacht van de centrale bakkerij te brengen zou ik graag wat meer concrete gegevens van u willen ontvangen. O.a. streepjescode, houdbaarheidsdatum en eventueel een lot-/productiecode. Als u mij deze gegevens kunt aanleveren kan de bakkerij gerichter tot in details uw probleem onderzoeken. Ook ben ik benieuwd of u de slijmerige geur kunt omschrijven?

Ik ben u graag van dienst, neemt u contact op als u nog vragen hebt.
Ik wens u een fijne dag en een prettig weekend toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra Kamphuis