Mijn Klacht:
Medewerker vroeg mij om mijn tas in kluisje te plaatsen wegens veiligheid. Ik gaf aan dat dit niet kon wegens medicatie en werk met gevoelige informatie, waarvan ik de materialen bij mij had. Tevens benoemd en getoond dat hun kluisjes, zelfs met een slotje, vaak nog gemakkelijk te openen zijn. Dit is dus niet veilig. Daarbij is mijn medicatie nodig om direct in de buurt te hebben voor het geval zich een incident voor doet. Medewerkster keek hier wat moeilijk bij en even later kwam de manager naar mij toe. Hij startte het gesprek door aan te geven dat ik had geweigerd mijn spullen weg te ruimen en dat ik dit toch echt moest gaan doen. Toen ik uitlegde dat ik dit normaliter doe, maar dat dit nu helaas geen optie was, werd hij grof en onbeschoft en noemde mij meermaals lieve schat. Ook na verzoek dit niet te doen. Het werd een heel vervelende situatie. Wanneer ik hier een klacht over probeer in te dienen, komt deze in zijn mail terecht en gebeurt er dus niks mee.
Ik werd ook nog op mijn persoonlijke mail door hem benaderd. Een situatie waar ik niet van gediend ben en niet om hem gevraagd en ook geen toestemming voor heb gegeven. Dit heb ik tevens gecommuniceerd.
Gewenste Oplossing:
een excuus en een uitleg hoe het kan dat deze medewerker bij mijn persoonlijke gegevens kan en mij persoonlijk mailt. Dit is niet oke.
