Mijn Klacht:
Ik wil een klacht indienen over de airco in SportCity van Hall, die al twee dagen niet werkt. Het is niet te harden in de gym en ik vind het beneden peil dat er niet direct een serviceteam is ingeschakeld om dit probleem op te lossen. Ik heb contact gehad met SportCity, waar men een ‘ticket’ heeft aangemaakt en heeft beloofd dat er ‘de komende week’ iets aan gedaan zal worden. Het is echter echt bloedheet en ik vind het niet veilig om nu te trainen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om snellere service, vooral in het drukke weekend.

