Klacht: Niveau bedrijfsvoering

Kees Starrenburg op 22 januari 2024 over SportCity in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vele jaren een abonnement bij sport city. Ik bezoek uitsluitend de vestiging in Leiderdorp. In de afgelopen jaren heb ik het niveau snel zien dalen. In de herenkleedkamer maakte ik gebruik van de fohn. Op enig moment was die defect en later is de fohn gedeeltelijk verwijderd. Ik heb dit in de afgelopen maanden meerdere malen gemeld bij de receptie/balie. Steeds werd toegezegd dat er naar gekeken zou worden, we ruim drie maanden verder en er gebeurd niets. Verder waren er diverse lekkages o.a. In het douchegedeelte waarbij water langs lampen liep, een zeer gevaarijke situatie. Ik maak regelmatig gebruik van spinninglessen hierbij blijkt dat er fietsen staan met gebreken. Ook dat is gemeld zonder resultaat. Tot slot blijkt onder het personeel veel onvrede. Dit heeft geleid dat spinning lessen uitvallen bij gebrek aan instructeurs. Mijn klachten worden breed gedeeld binnnen een vaste groep spinners.

Gewenste Oplossing:

Problemen die ik heb beschreven oplossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SportCity

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SportCity nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees Starrenburg