Klacht: spoorloos pakketje

ppaauull86 op 01 november 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik was in het bezit van een “dure” oude vintage designer tas die ik graag wou verkopen. Een grote duitse webshop (Rebelle.com) wou hem wel voor mij verkopen, en stuurde mij een verzendsticker die ik op de doos kon plakken en kon afgeven bij een afleverpunt zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen.

Eén maand later was het pakketje nog niet aan aangekomen en volgens het trackingssysteem stond er “in transit”.
Ik vervolgens mailen en bellen, worden er beloftes gedaan die niet nagekomen worden “we bellen u binnen 24 uur terug”…
Uiteindelijk kreeg ik via de mail een terugkoppeling dat alleen de verzender een onderzoek kan starten… dit is volgens de UPS de webshop want ik heb hun verzendsticker gebruikt… De webshop heeft
nu 2 weken geleden een onderzoek in laten stellen (moet ik maar geloven) en ik hoor hier maar niets van!! Hoe moeilijk kan het allemaal gaan? Het pakketje is er of het pakketje is er niet!

Wees duidelijk in de communicatie, hou me op de hoogte.
Los het snel op!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

UPS

Heeft op 02 november 2017 om 05:31 geantwoord

Goedemorgen,

Helaas hebben wij geen trackingnummer of zendingsnummer mogen ontvangen.
Zonder deze nummers is het voor ons onmogelijk uw klacht op een correcte manier in behandeling te nemen
en af te handelen.

Mocht het probleem met de zending nog niet zijn opgelost, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500, zij kunnen u in dit geval verder helpen.

UPS Social Media Team

ppaauull86

Heeft op 09 november 2017 om 19:15 geantwoord

ik zie de status opgelost staan.. het is nog niet opgelost!
Na dit berichtje op klacht.nl kreeg ik toevallig een mailtje..
samengevat "je moet bij de verzender zijn"
nogmaals: ik ben de verzender.. ik heb hem ingepakt.. mijn product zit er in..
De webshop geeft aan dat het UPS het in onderzoek heeft... Hoe lang wil je iets onderzoeken? En waarom hoor ik hier niet over..? waarom moet ik er steeds achteraan? Het zal die webshop een rotzorg zijn dat het pakketje kwijt is....
opgelost? nog lang niet.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - ik zie de status opgelost staan.. het is nog niet opgelost! Na dit berichtje op klacht.nl kreeg ik toevallig een mailtje.. samengevat "je moet bij de verzender zijn" nogmaals: ik ben de verzender.. ik heb hem ingepakt.. mijn product zit er in.. De webshop geeft aan dat het UPS het in onderzoek heeft... Hoe lang wil je iets onderzoeken? En waarom hoor ik hier niet over..? waarom moet ik er steeds weer achteraan? Het zal die webshop een rotzorg zijn dat het pakketje kwijt is, zij hebben er immers geen verlies aan. opgelost? nog lang niet.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - voor de duidelijkheid het trackingnr is: 1ZY4070W9190271025 belachelijk dat jullie dit nummer nodig hebben overigens.. Waarom vul ik mijn NAW gegevens in? je ziet toch de mailtjes die ik heb gestuurd? de belletjes die ik heb gedaan? (naar een te duur nummer btw)

Alle klachten die gemeld zijn door