Klacht: spookrit

op 18 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

16-11-1016 om omstreeks 13 uur rit van 19.00 geannuleerd . 15-12-2017 factuur met geannuleerde rit er op. telefonisch contact gehad op 18-12-1017 om 10.58 met arriva omnibuzz. Chauffeur was ter plekke om 18.45 , de rit wat geannuleerd was .Maar dat terzijde wij hebben geen chauffeur gezien..Met de mee reispas kunnen ze het automatisch afhouden van je rekening.. Dus deze direct stop gezet na een keer gebruik van gemaakt te hebben, En de abonnement kosten terug gevorderd 8 euro. Maar daar waren ze het niet mee eens ,die moest ik toch betalen voor een heel jaar?

Als ik contant betaal , want dan weet ik waar ik voor betaal. In ieder geval geen spookrit

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 december 2017 om 12:10 geantwoord

Beste mariannevandeventer,

Wat jammer om te lezen dat er iets niet goed is gegaan met het factureren van een geannuleerde rit. Helaas kan ik daar via dit medium geen uitspraken over doen. Ik begrijp dat je al hebt gebeld. Mocht het nog niet afgehandeld zijn, dan adviseer ik je dit nogmaals te doen.

Nina
Webcareteam Arriva

Heeft op 19 december 2017 om 10:41 geantwoord

alweer een telefoon van omnibuzz arriva gehad met de zelfde woorden we gaan het onderzoeken ???? . verder kom ik niet bij hun. krijg alleen de zelfde telefoontjes

Alle klachten die gemeld zijn door mariannevandeventer