Klacht: Spooklidmaatschap

op 03 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Mijn zoon werd gebeld dat hij zijn lidmaatschap niet betaald zou hebben….hij is geen lid en is dat nooit geweest!!!!
Heb gebeld met basicfit daar beweren na zoeken op adres omdat zijn naam niet bekend is dat hij online een abbonoment is aan gegaan,maar jullie kunnen mij geen gegevens geven omdat het schijnt dat het allemaal op iemand anders naam staat???????
Tevens hebben we nooit iets betaald of post of email ontvangen,moest maar aangifte gaan doen van indentieteits fraude gaan doen terwijl wij helemaal geen gevens hebben of van jullie kunnen krijgen,omdat alleen die gene op wie zijn naam het abonoment zou staan die op kan vragen?????

Als jullie contact gaan zoeken met die gene die het abonoment wel met jullie is aan gegaan en ons met rust laten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 14 juni 2016 om 08:39 geantwoord

Beste Henk,

Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen.

Kan je de NAW-gegevens van jouw zoon + het lidnummer en of pasnummer mailen naar social@basic-fit.com. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Alvast bedankt.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 14 juni 2016 om 08:50 geantwoord

Beste Dustin,

Zoals ik al aan gaf in mijn klacht heb ik die gegevens niet en willen jullie die mij ook niet verstrekken omdat iemand anders online een lidmaatschap is aan gegaan en alleen die gene kan die gegevens op vragen volgens jullie...
Dus dit gaat zo wel erg moeilijk worden en is deze klacht wat mij betreft helemaal niet opgelost, vertel mij maar hoe ik aan deze gevens zou kunnen komen???.

Vrg Henk Veenstra.

Bericht van Basic Fit

1 jaar geleden - Beste Henk, Bedankt voor je reactie. Als er geen gegevens van jouw zoon in ons systeem staan dan gaat het dus enkel om zijn telefoonnummer daar hij gebeld is. In dat geval haal ik het telefoonnummer uit ons systeem en is het probleem opgelost. Echter begrijp ik uit jouw verhaal dat dit niet het geval is. Hoe heeft mijn collega het lidmaatschap kunnen vinden als het niet op jouw zoon zijn naam staat? Alvast bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Hoezovreemd