Klacht: spook facturen

John Langerak op 06 maart 2024 over Innova Energie in de categorie Energieleveranciers

zij hebben de administratie niet op orde en halen on te rechten bedragen van je rekening

als ik geen spook facturen meer krijg
zodat ik ze gewoon weer kan vertrouwen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Innova Energie
Download hier uw brief

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Innova Energie

Reactie van de melder van de klacht John Langerak

4 maanden geleden - ik heb er geen goed woord voor over ik zeg per 21 maart mijn contract op als zij mijn geschil niet oplossen op grond van Artikel ^6:233 van wet boek ik hoop dat meer mensen mijn voorbeeld volgen voor info Klacht,Nl

Reactie van de melder van de klacht John Langerak

4 maanden geleden - Ik heb het ACM ingeschakeld https://www.acm.nl/nl Die hebben me door verwezen naar Consu Wijzer https://www.consuwijzer.nl/ Die hebben mij geadviseerd de incasso in te trekken en pas weer te betalen Als mijn klacht is behandeld Dat heb ik gedaan zij hebben 4 weken de tijd om het op te lossen Zo niet mee ik weer contact op met die 2 organisaties Ook heb ik het contact gezocht met het Juridisch Loket hoe ik een ^6:233 procedure met in zeten Dus problemen met Innova Energie neem contact met ACM https://www.acm.nl/nl ik heb wel al mijn bewijsstukken uit geprint

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Innova Energie nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht John Langerak

3 maanden geleden - Ik moet helaas naar de klachtencommissie Maar daar moet ik nog 2 weken mee wachten omdat zij wettelijk 4 weken zolang de tijd hebben om het op te lossen Ik heb nu de hulp ingeroepen van ACM Consu wijzer Juridisch Loket het wijkteam en de hulp fraude desk dus zoeken jullie dat ook want alleen het juridisch loket heef een inkomsten plafond de andere zijn gratis en de klachtencommissie rekkend €52, maar als je in he gelijk gesteld word krijg je het terug de zitting kan je gewoon digital bijwonen

Reactie van de melder van de klacht John Langerak

3 maanden geleden - Helaas heeft Innova een bord voor hun koop Dus deponeer ik mijn klacht bij de klachten commissie 4 april ik ben wettelijk niks verplicht om hun betalingen over te maken Tot zij mijn klacht hebben op gelost Voor info ACM

Alle klachten die gemeld zijn door John Langerak