Klacht: Spontane annulering van een reeds bevestigde boeking

op 01 augustus 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Afgelopen week een mooi verblijf gevonden via de site. Meteen gereserveerd en binnen een paar minuten de bevestiging. Dit ben ik als frequent gebruiker van booking.com gewend dus in eerste instantie geen vuiltje aan de lucht. Totdat ik 4 dagen later opeens een mail van booking.com ontving met de mededeling dat m’n annulering verwerkt was. Amper 10 minuten later nog een mail met een enquête of ik wilde aangeven hoe goed Jasmine van de klantenservice me wel niet geholpen had. Tot 2x toe via de klachtenservice en rechtstreeks aangegeven dat ik NIET geannuleerd heb en al helemaal niet met de klantenservice gesproken heb. Ook rechtstreeks contact net het hotel waar ik gereserveerd had leverde niets op wat mij doet vermoeden dat zij in mijn naam geannuleerd hebben aangezien het hotel de enige partij is die het reserveringsnummer kende.

Het zou booking.com mooi staan als ze ook daadwerkelijk klachten een keertje lazen en daarop ook reageerden. kennelijk weten ze je alleen te vinden als het goed gaat ivm recencies. Ik heb nu op het laatste moment zelf iets moeten regelen en ben helemaal klaar met dat onprofessionele gedrag van een club die denken dat ze de beste zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Evion