Mijn Klacht:
Kan niet meer spelen ben uitgelogd heb nog nog.10.000 punten en wil graag spelen mijn speelzaal is gonda17
Gewenste Oplossing:
mij opnieuw inloggen
Een gebruiker van Spelpunt Bingo kan niet meer inloggen en is daardoor niet in staat om te spelen, ondanks het hebben van 10.000 punten. De speelzaal van de gebruiker is gonda17.
Kan niet meer spelen ben uitgelogd heb nog nog.10.000 punten en wil graag spelen mijn speelzaal is gonda17
mij opnieuw inloggen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spelpunt Bingo
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spelpunt Bingo nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM