Klacht: spaaractie

op 22 juni 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb deelgenomen aan de spaaractie, maar geen rituals-pakket ontvangen.

Gewenste Oplossing:

als ik het pakket ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

ING

Heeft op 23 juni 2016 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Wil,

Vervelend om te horen dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Via deze weg kan ik helaas niks voor je nakijken omdat ik je rekeningnummer nodig heb. Het lijkt me niet handig om je persoonlijke gegevens hier te bespreken. Ik wil je daarom vragen contact met ons op te nemen via telefoon, chat, Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
Meike
ING Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wimpie56