Klacht: Soundbar 3x defect en beloofd geld retour te krijgen Mediamarkt komt belofte niet na

op 22 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Soundbar gekocht. Deze is tot 4 keer toe kapot gegaan. 3x gerepareerd maar functioneert steeds niet goed of helemaal niet. Bij de 4e keer defect aangegeven dat we geen vertrouwen meer in het product hebben en ons geld terug willen. Medewerker gaf aan dat dat kon, maar het moest volgens protocol nog wel opgestuurd worden. Toen we bericht kregen dat we het product weer op konden halen hebben we tot twee keer toe gemaild dat ons geld op de rekening gestort mocht worden zoals afgesproken. Geen reactie en ook geen geld ontvangen. Gebeld en de medewerkster zei dat we langs konden komen en dat ze toch geen geld kon teruggeven maar wel een tegoedbon. Bij aankomst in de Mediamarkt vertelde een andere medewerker dat hij het er niet mee eens was en er voor zou proberen te zorgen dat we toch ons geld terugkregen. Daar zouden we vandaag over teruggebeld worden. Maar beloftes bij de Mediamarkt blijken niet nagekomen te worden want we werden niet teruggebeld. Zelf nog maar een keer gebeld. Medewerker moest het nog uitzoeken en zou voor 18:00 uur terugbellen. Je raadt het, inmiddels na 18:00 uur zelf nog maar een keer gebeld. Hij kon toch het geld niet teruggeven en ook geen tegoedbon dus we moesten nog maar een keer voor de 10e keer terugkomen om de soundbar op te halen….. Inmiddels hebben we 9x een retourtje Mediamarkt achter de rug, hebben we vele uren in de rij gestaan, hebben we kosten gemaakt om te parkeren en zijn we geen meter opgeschoten. Top service Mediamarkt!

Geld terug en een vergoeding voor alle tijd, energie en kosten die we gemaakt hebben voor een product dat niet functioneert.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rapati