Klacht: somashome.nl

Hoi,
Ik heb Somahome het probleem met betrekking tot de inductiekookplaat per e-mail gestuurd, op voorwaarde dat ik de nodige informatie geef en betaal voor mijn eigen fout. Maar dit bedrijf heeft mij nog steeds niet geholpen. De thermostaat van de inductiekookplaat van het merk Etna werkt niet . En al drie maanden zeg ik: Kun je me hiermee helpen? Ik vraag. De kachel kookt heel langzaam en de thermostaat gaat vanzelf uit. Het bedrijf Somashome.nl stuurde mij een e-mail waarin stond dat de inductiekookplaat een product is van het bedrijf BCC.nl en dat ik hiervoor hulp zou moeten krijgen van het bedrijf BCC.nl. Oven van het merk ETNA. Ik heb een klacht tegen dit bedrijf. En in augustus is het twee jaar geleden dat ik dit product kocht. Dus ook al is de garantieperiode nog niet verstreken, dit bedrijf helpt mij niet om dit probleem op te lossen.

Met vriendelijk groet,
Ülkü ER

Dit bedrijf moet het kook- en thermostaatprobleem van dit product oplossen. Ik heb het productglas gebroken. Met andere woorden, er is een rol op het bovenste glas gevallen en een deel van het bovenste glas van de kachel is gebarsten ben bereid de kosten van de glasbreuk te betalen. Maar Somashome.nl zegt dat de kachel traag is. Het zou het kook- en thermostaatprobleem moeten oplossen. Bij voorbaat hartelijk dank.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar SomasHome over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ULKU ER