Mijn Klacht:
ze zouden 13-08-2024 alles plaatsen 16-08-2024 een app gekregen dat er een andere datum komt.
19-08-2024 kreeg ik bericht dat het 12-09-2024 wordt even later kreeg ik een telefoontje dat de datum veranderd was naar 01-10-2024.
25-09-2024 kreeg ik een app of ik 30% van het totaal bedrag zou kunnen overmaken.
na veel heen en weer geappt kreeg ik op 02-10-2024 het bericht dat ze op 30-10-2024 beginnen.
op 30-10-2024 kreeg ik bericht dat de leveranciers niet geleverd hadden.
01-11-2024 kreeg ik het bericht dat nu de verkeerde kleur geleverd was en daar bleef het bij ze nemen geen telefoon op of wat dan ook ze ijn gewoon niet te bereiken jammer van mijn 1800 euro aanbetaling.
Gewenste Oplossing:
ik zou willen dat alles gedaan wordt en netjes en dat een onafhankelijk persoon alles goedkeurd.
verder zou ik een schade vergoeding voor het ongemak willen.
is dit allemaal niet mogelijk zou ik willen dat er gerechtelijke stappen ondernomen worden.
