Klacht: Slechte behandeling

Jos Treffers op 09 januari 2024 over Solmar.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben bij Solmar met zijn vieren een reis geboekt met de bus naar Benidorm.
Bij de boeking duidelijk vermeld dat we met twee mindervaliden reizen, ze hebben dit ook genoteerd, 2 rollators mee en geen bad in de kamer..
We hebben gereserveerde plaatsen geboekt en dat was boven. Ons is niet verteld dat het met mindervaliden niet goed is. Daar kwamen we dus achter, trap veel te smal voor de mindervaliden, 1 heeft 24 uur vanaf Maarheze boven gezeten en de ander viel van het trapje en been helemaal,open.
Toen pech met de bus, na 4 uur kwam er een vervangende bus maar die was oud en alles was kapot. Voetensteuntjes, tafeltje, wc en water was niet mogelijk.
We konden ook niet in slaapstand want dan lagen we bij de mensen achter ons op schoot. Ik heb erover geklaagd en toen werd gezegd het is overmacht en wees blij dat we jullie niet in een schoolbus stoppen.
In die 4 uur dat we moesten wachten is ons niets ter compensatie aangeboden. Toen de vervangende bus kwam moesten we zelf de koffers naar de andere bus brengen die er niet vlak bij stond.
Na ca 30-32 uur kwamen we bij het hotel, ook weer in zelf eruit halen.
Bij de reisleider in hotel geklaagd en gevraagd of er een mogelijkheid was om de terugweg beneden te zitten. Onmogelijk, iedereen boekt de benedenplaats een jaar van tevoren. Ik zei dat ze dat aan ons hadden moeten melden maar die zei, we reizen nu eenmaal niet met jeugd.
Ik heb over alles contact gehad met Solmar en moest maar een formulier van de site invulleen. Gedaan maar daar zouden ze over 4 weken op reageren. Daar hadden we niets aan voor de terugweg.
Van de week kreeg ik bericht dat we voor de vertraging 10 euro per persoon krijgen, achandalig want de reis was voor 4 personen 4400 euro HP.
We gaan nooit meer met Solmar en voor ons achteraf kwam er 1 in ziekenhuis en de ander zo ziek dat we niet met de bus terug mochten van de artsen.
We zijn met vliegtuig gemoeten .
Ben benieuwd of we nog iets terugkrijgen van de niet genoten 1e klas bus.

Gewenste Oplossing:

Excuses en een flinke vergoeding

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Solmar.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Solmar.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Treffers