Klacht: Niet kunnen boeken

Romaine op 16 januari 2017 over Solmar.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 15 jaar achtereen en geen jaar overgeslagen, komen wij in hotel Montemar Maritim. Eerst per bus via Montemar reizen, later met het vliegtuig. Montemar reizen is overgenomen door Solmar en onze verwachtingen hiervan waren niet hoog helaas. De service die Montemar reizen bood, hier deed Solmar eerst lichtelijk moeilijk over doch later erg moeilijk. Elk jaar sinds de overname was er wel iets. Vorig jaar konden wij geen ‘speciale’ kamer boeken, die wij elk jaar nog konden boeken. De deskmanager van Maritim gaf aan dat er geen contact geweest is met Solmar omtrent de vraag van ons en dat de kamer boekbaar was. Wij gaan de laatste jaren 11 dagen per vliegtuig in het naseizoen en tot vorig jaar geen probleem.
Voor komend jaar wilden wij weer boeken doch nu was er weer een nieuwe afspraak bij Solmar gemaakt, geen 11 dagen meer boekbaar doch alleen 8 of 15 dgn.
Stapsgewijs loopt de service dus achteruit;
–> Dus eerst wel een speciale kamer boekbaar, niet meer;
–> Eerst wel 11 dagen boekbaar (jaren achtereen), niet meer

Ik snap er nu helemaal niets meer van, wat is het volgende? Aangezien ik de verlofdagen niet heb om langer te gaan en ik 8 dagen echt te kort vind ben ik genoodzaakt een andere vakantie te gaan boeken. Niet leuk maar dat kunt u lijkt mij begrijpen!

Gewenste Oplossing:

Ik gewoon 11 dagen hotel Montemar Maritim kan boeken in september in een speciale kamer, hetgeen ik echt al jaren doe.

Alle klachten die gemeld zijn door