Klacht: Klacht Solcon

aartjeerika op 28 januari 2013 over Solcon in de categorie Websites - Building en Hosting

Ben anderhalf jaar lid geweest van solcon wat een drama,ben voor mij gevoel anderhalf jaar met hun aan het strijden geweest over internet en telefonie. Regelmatig klapt het internet eruit dan dus ook geen telefoon, ben je aan het bellen is je gesprek weg omdat voor de zoveelste keer geen verbinding heb. Ook heb ik 2 smartcards per ongeluk hebben ze mij abbonnement voor deze smartcards opgezegd. Ik weer bellen geen probleem ze gingen het gelijk in orde maken foutje!!! na 2 dagen werkte maar 1 kaart ik weer bellen. ze gingen er achteraan na een maand van bellen moest ik toch maar naar de cai winkel gaan want waarschijnlijk was mijn tweede kaart beschadigd. Ik naar de cai winkel tot mijn verbazing zeiden hun maar mevr wij kunnen deze kaart niet activeren omdat u maar met 1 kaart bij ons staat aangemeld. Ik moest contact opnemen met solcon alweer uiteindelijk na ruim een maand hadden ze door dat solcon de tweede kaart opnieuw moest aanmelden. Heb 2 keer een klacht via de site gestuurd krijg alleen een mail dat de klacht is binnengekomen en daarna geen reactie meer.ik zou een boek kunnen schrijven over solcon kortom in de anderhalf jaar dat ik lid ben geweest 3x schuring over de vloer 125 telefoontjes met mijn mobiele telfoon naar solcon gebeld, 4x nieuwe router gehad.

Weer teruggegaan naar mijn oude provider caiwy

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Solcon

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Solcon nog niet in behandeling is genomen.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Solcon in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Solcon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Solcon

Heeft op 30 september 2013 om 10:39 geantwoord

geen klant meer

Alle klachten die gemeld zijn door