Ik had een glasvezel aansluiting gedaan in 2018 deze is nu eindelijk aangesloten, nu hebben ze de 2 extra tv ontvangers niet geleverd in het begin en het verkeerde abonnement aangesloten. Dit scheelt €2 euro per maand is €24,- .... Lees meer

Bij de meeste buitenlandse tvzenders ontbreekt het geluid nu al maanden. Elke keer moet ik opnieuw uitleggen wat er aan de hand is, het lijkt wel of ze mijn vorige emails niet (goed) lezen. Elke keer krijg ik ook een... Lees meer

Vrijdag 4 december is er in de straat bij werkzaamheden een glasvezelkabel kapot gegaan. Kan gebeuren natuurlijk. Vervelender is dat Solcon niet kan aangeven hoe snel en wanneer deze kabel gerepareerd gaat worden. Je verwacht dat wanneer een hele straat... Lees meer

Continu storingen terwijl er geen werk aan het netwerk is. Nu 7 december 1.11 al meer dan een uur storing. Altijd storing buiten de werktijden of in het weekend waardoor we op dat moment niemand kunnen contacteren. De volgende dag... Lees meer

Televisie stoort twee avonden achtereen voortdurend Hebben stekkers eruit gehaald en 1 minuut gewacht Maar dat helpt niet Solcon is telefonisch slecht bereikbaar Lees meer

Zoals hierboven al staat en als wij bellen, meerdere keren gedaan wordt het probleem niet verholpen. Daarbij st je ook 45 minuten in de wacht dit is ook niet klantvriendelijk Lees meer

Destijds konden wij ons gratis inschrijven voor glasvezel internet in het buitengebeid. Ik heb op hetzelfde adres een tweede aansluiting aangevraagd. Dit is een zogenaamde XTR01 aansluiting, maar Solcon is vergeten dat als zodaning bij Glasvezel Buitenaf aan te vragen.... Lees meer

Voor de zoveelste keer storing. Niet of nauwelijks internet , pixeltv, vastlopende streaming enz. Nu eens geklaagd. Mail vd klantenservice met link naar speedtest. Maar het is zo laag dat die pagina niet laadt! Gebeld. Heel gedoe met lankabels... Lees meer

Sinds 1,5 week hebben we (wederom) problemen met internet van Solcon. De LAN verbinding werkt vaker niet dan wel, Wifi is continu weg waardoor we op 4G terecht komen en TV kijken is niet mogelijk. Inmiddels 2 internet bundels op... Lees meer

we hebben nu een maand ongeveer glasvezel en we zijn bij solcon, bijna wekelijks geen internet. storing kan wel 1-3 dagen duren, ga maar bij de buren wifi halen krijgen we door, word er moedeloos van vooral als je kinderen... Lees meer
