Klacht: Social Deal reageert niet op E-mail (Dennenmarken failliet)

radje1968 op 08 juli 2020 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan mijn 2 aangekochte vouchers (15,95 per stuk) voor Dennenmarken niet meer gebruiken (eerst vanwege corona, en nu vanwege faillissement), dus ik zou graag mijn geld terug willen hebben.

Hierover heb ik op 29 juni een mail gestuurd naar Social Deal, maar geen antwoord ontvangen (wel ontvangstbevestiging),

Gewenste Oplossing:

Ik wil het geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 09 juli 2020 om 09:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marcel,

Bedankt voor je melding! :)

Dat ging sneller dan ik dacht. We hebben de situatie besproken en ik heb je direct een e-mail gestuurd met alle informatie.

We horen heel graag je reactie, om je alsnog naar tevredenheid te helpen.

Blijf gezond ❣

Met vriendelijke groet,
Roxanne
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door radje1968