Klacht: soap

op 13 januari 2014 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

20 Dec wasmachine gekocht. 23 Dec bezorgd. Nou toen begon de ellende. Spreuwen uit Eindhoven deed de bezorging, aansluiten en proefdraaien was de afspraak, aansluiten was geen probleem, proefdraaien wel, hadden ze geen verstand van. Zelf maar gedaan, de machine ging aan de wandel. Gebeld met Scheer en Foppen, zou n afspraak gemaakt worden. Tot 2x toe thuis zitten wachten, er kwam niemand. Uiteindelijk kwam E man, zaten de transportbouten er nog in. In de tussentijd nog met Spreuwen gebeld, nou nou wat ging die man tekeer, vreselijk aso. Na veel gezeur, nu n nieuwe wasmachine. Nu wil ik n vergoeding, wasserette en belkosten terug. Moet via de mail, heb al ns gemaild, krijg gewoon geen antwoord. Maar weer afwchten…..

Onkostenvergoeding

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheer en Foppen over deze klacht.

Heeft op 06 maart 2014 om 09:59 geantwoord

T probleem met S/F is op zich opgelost. Met t transportbedrijf Spreuwel uit Eindhoven niet. Wens n excuus v dat bedrijf. Ben vreselijk onbeschoft behandeld. Heb ze daarover ook gemaild. Krijg gewoon geen antwoord. En ik vind dat jullie ook wel iets sneller mogen reageren. T probleem deed zich in December
voor. Met vriendelijke groet, I. Walraeven

Scheer en Foppen

Heeft op 06 maart 2014 om 10:06 geantwoord

Klant heeft cadeaubon van € 50,- aangeboden gekregen en in ontvangst genomen. Door inlogproblemen niet eerder op de klacht via deze site kunnen reageren. Oplossing is vorig jaar aangedragen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Scheer en Foppen beoordeeld.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Robbie05@