Klacht: Spaarloon overboeken

PaulD op 21 januari 2012 over SNS Bank in de categorie Banken

Mijn spaarloon is nog altijd niet overgemaakt naar de abn.
In december al formulier en legitimatie opgestuurd en nu,de 21e nog niets ontvangen.
Men beweert nu nooit een aanvraag ontvangen te hebben,moest over de post….
Welkom SNS in de digitale wereld.
Nu liggen dus mijn copie van legitimatie en banknummers op straat!!!
De bankfiliaal,hoewel je hier nauwelijks van kunt spreken,kon mij niet verder helpen dan alles nogmaals te sturen en maar weer te wachten.Als het nu weer niet aankomt(dit verhaaltje vertrouw ik dus niet gezien andere klachten)weer insturen en 2 weken wachten???
Mijn vrouw kreeg bij de abn al op 2 januari gestort zonder al die,bewust vertragende,toestanden.
Voor mij nooit geen sns meer want ook de vorige keren bij het uitkeren van het spaarloon waren er altijd problemen.

Direct overmaken,het is wettelijk geregeld dat ik er per 01-01-12 over kan beschikken,het is nu al 21-01-12

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Bericht van

12 jaren geleden - Beste PaulD, Erg vervelend dat je nog niet over je spaarloon kunt beschikken. We kunnen ons voorstellen dat je hier op rekent. We raden je daarom aan om zo snel mogelijk opnieuw het formulier in te vullen en op te sturen. Het opnameformulier vind je via https://www.snsbank.nl/particulier/sparen/je-vrijgekomen-sns-spaarloon-opnemen/opnameformulier-sns-spaarloon.html?cfe=14561379&ff=14561379&sf=13808294&step=14561247 Het formulier moet inderdaad per post opgestuurd worden. Print het formulier uit, onderteken het en stuur het samen met een kopie van een geldig identiteitsbewijs op naar het daarop vermelde adres. Binnen 14 dagen wordt het bedrag overgemaakt naar het opgegeven rekeningnummer. Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank Webcare

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Dat heb ik dus vorige week maandag voor de 2e keer gedaan,zonder resultaat wederom.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Ondertussen weer bijna 2 weken verder (na voor de 2e keer verzenden per interne SNS post dit keer)en nog steeds geen reaktie behalve onderstaande "goh wat vervelend nu"... SNS wil gewoon niet meewerken lijkt het want ze maken mij niet wijs dat de interne post ook "niet aangekomen"is Ik vraag me af hoe ik aan het spaarloon ga komen die zij wettelijk 01-01-12 moeten vrijgeven. Ik had altijd al een zo-zo gevoel bij deze bank en die is wederom bevestigd,helaas had mijn werkgever voor deze bank gekozen voor de spaarloon regeling

Bericht van

12 jaren geleden - Beste PaulD, We kunnen je meedelen dat vandaag het bedrag van je spaarloonrekening in overgeschreven. De spaarloonrekening is hiermee opgeheven. Het bedrag wordt binnen enkele dagen op de tegenrekening bijgeschreven. Nogmaals onze excuses dat je meerdere malen het formulier hebt moeten opsturen. Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank Webcare

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Nou,het staat iig nog niet op m'n rekening,waarom dat ook weer een paar dagen moet duren is mij een raadsel.Als ik internetbankier is het direct op de rekening. Ben iig blij dat het de goede kant lijkt op te gaan.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Is inmiddels overgemaakt. Bedrijf heeft de klacht niet opgelost maar de tijd. Blij eindelijk van sns verlost te zijn

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SNS Bank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

12 jaren geleden - Beste PaulD, Fijn dat je het bedrag hebt ontvangen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

SNS Bank

Heeft op 01 februari 2012 om 11:28 geantwoord

Bedrag is overgeboekt.

Alle klachten die gemeld zijn door