Klacht: Rekening geblokkeerd

Rahimmm op 23 augustus 2022 over SNS Bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds afgelopen vrijdag is mijn rekening geblokkeerd heb alles gedaan wat mij gevraagd is nog geen persoonlijke contact met mij opgenomen telefonisch alles via mail heb ook n mail gestuurd of ik in ieder geval wat boodschappengeld van m’n rekening kan halen daar heb ik helemaal geen antwoord op gekregen en zit nu zonder geld zonder eten

Gewenste Oplossing:

Blokkering opheffen tot er daadwerkelijk bewezen is dat er fraude is gepleegd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SNS Bank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rahimmm