Klacht: opnenen van betaalrekening

haiderhuss op 25 november 2021 over SNS Bank in de categorie Banken

Ik heb ongeveer 2 weken geleden een betaal rekening aangevraagd by SNS Bank.
Ik heb het gedaan via de app. Ik heb toen duidelijk en netjes aangegeven dat ik op dit moment woon en werk in het buiteland as longarts.
Na het openen van de rekening krijg ik een bericht dat ik moet gaan melden bij een van de kantoren om zich te laten identificeren.
Ik heb het ook gedaan enkele dagen geleden.
Ik heb gisteren een email gehad met de mededeling dat mijn rekening is geactiveerd.
Helaas krijg ik vandaag per post een brief waar staat dat ik in Nederland woon en indien niet dan moet ik een formulier invullen met precies dezelfde vragen die ik toen beantwoord bij het openen van de rekening.
Ik heb de klantenservice gebeld en toe hoorde ik dat ik geen rekening kan openen omdat ik momenteel in het buitenland woon
Ik weet dat het soms wat lastig om een rekening te openen als je in het buitenland woont maar ik heb bankrekening nodig om jaarlijks mijn lidmaatschap by de Nederlandse longartsen vereniging te betalen, de kosten van registratie bij het landelijk BIG register te betalen en ook voor mijn herregistratie als longarts intensivist bij KNMG( artsen federatie). Deze rekening heb ik ook nodig om mijn ID/paspoort te vernieuwen/ aanvragen
Ik wil graag een oplossing voor veel tegenstrijdig informatie.

Ik wil graag gewoon een betaalrekening openen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SNS Bank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door haiderhuss