Klacht: Ongelooflijke postbezorging.

SNSBANK op 21 januari 2012 over SNS Bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nou de post za.mi. 21-01-12 ,lag om onverklaarbare redenen bij ons achter (nat)in de tuin, welke niet toegankelijk is .

Gewenste Oplossing:

Dat U dat na gaat ,(nota bene) bankgegevens, en dat dat nooit meer gebeurd . Het is zelfs veel verder om achterom te gaan i.p.v. voorom waar de post bij ieder hier in de buurt in de brievenbus gedeponeerd kan worden. Het is ook niet zo dat de buren dit gedaan hebben want onze buren (wij hebben no.5) op 3 en 7 zijn beiden met vakantie. Het is voor ons \'n heel vervelende gewaarwording daar hij minstens 10 meter van de poort af(gewaaid ?)en dus achterom bijna aan huis lag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Bericht van

12 jaren geleden - Beste heer/mevrouw Aldenhoven, Wat vervelend dat de post in je achtertuin wordt bezorgd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij besteden onze postbezorging uit aan postbezorgingbedrijven zoals PostNL en Sandd. Op de plaats van de postzegel op de envelop, staat de naam van het bedrijf dat deze post bezorgt. We raden je aan om daar een klacht in te dienen en je adresgegevens te melden zodat zij de postbezorger daarop aan kunnen spreken. Daarnaast hebben we je klantgegevens proberen op te zoeken in ons systeem zodat wij ook een melding kunnen maken bij het postbezorgingbedrijf. Op basis van je opgegeven gegevens hebben we geen klantnummer gevonden. Ben je misschien klant van Regiobank? Zo niet, stuur dan je correcte contactgegevens naar [email protected]. Dan kunnen wij ook een melding maken bij het postbezorgingsbedrijf. Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank Webcare

Bericht van

12 jaren geleden - Beste heer/mevrouw Aldenhoven, We hebben nog geen reactie ontvangen. We horen het graag als we nog iets voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SNS Bank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Wat bedoelt U, 'tging om post van de SNS regiobank en die was gemarkeerd met Sandd. Onze bank is SNS-Regiobank hier in Cuijk.

Bericht van

12 jaren geleden - Beste heer/mevrouw Aldenhoven, Bedankt voor je reactie. Regiobank is een zelfstandige bank met een eigen bankvergunning. We verwijzen je daarom voor je klacht naar de Regiobank en zullen deze klacht afsluiten. Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank Webcare

SNS Bank

Heeft op 26 januari 2012 om 14:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Heer/mevrouw is klant van Regiobank in plaats van SNS Bank.

SNSBANK

Heeft op 26 januari 2012 om 19:47 geantwoord

Antwoord SNS : wij zijn bij de Regiobank. Ik heb toch met Sandd te doen die deze slipper maakte en daar wil ik antwoord van. Er is helemaal niets opgelost !!!

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Ik moet bericht krijgen van Sandd , de bezorger en niet van de Banken of dat nu SNS of Regiobank is. Ik ben toch duidelijk geweest in mijn klacht.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - ER IS NIETS OPGELOST .

Bericht van

12 jaren geleden - Beste heer/mevrouw Aldenhoven, Zoals je zelf al aangeeft kunnen wij, als SNS Bank, hierin niets voor je betekenen. We raden je daarom aan je klacht te melden bij Regiobank en/of Sandd. Met vriendelijke groet, Mariella SNS Bank Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van SNS Bank beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Wij hebben dit origineel bij Sandd geplaatst en die komt plots met jullie de SNS of Regio . Beide laatste zijn hier totaal niet schuldig aan. Ik geef dit ma as. wel bij mijn Regiobank in Cuijk door. Op deze manier werkt het niet en ik denk dat Sandd dat zo met al zijn klachten doet.

Alle klachten die gemeld zijn door