Klacht: Geld storten via GWK

Jean22 op 03 augustus 2021 over SNS Bank in de categorie Banken

Zaterdag ging ik bij GWK geld storten op mijn SNS bank (zoals op de website van SNS en GWK meld). Pas na het storten vertelt de mevrouw dat het pas maandag waarschijnlijk op mijn rekening staat (beter had ik het bij Geldmaat gedaan), was even slikken maar oke, maandag. Gisteren dus. Gisteren helemaal niks op mijn rekening. GWK gebeld zij zeggen het al verwerkt te hebben en dat het dus bij SNS ligt. Ik bel SNS ze zeggen om langs te komen met de transactiebewijs. Dat hebben we gedaan, de medewerker heeft zogenaamd de financiele afdeling gebeld en ze zagen het inderdaad in het systeem maar dat het nog niet is verwerkt en omdat het al 16:30 was was de kans dat het nog verwerkt gaat worden klein maar dat het morgen (dinsdag) zeker op de rekening staat. Vandaag, dinsdag WEER HELEMAAL NIKS! Ik bel SNS krijg ik een vaag verhaal over een storing sinds juli? Maar dat ze dat gisteren niet wisten? En dat het een dag kon duren maar ook een week of meer. Ik was dus sowieso even sprakeloos, hoezo een dag een week of meer?!! Ik zei weet je wat ik ga die geld maar weer contant ophalen zegt de medewerker dat dat niet kan want het zit wel ergens in de systeem maar waar weet hij niet?? Ik bel dus GWK met dezelfde vraag vooral omdat op hun website 24 uur verwerking gegarandeerd staat! Nee, ik kan het geld niet ophalen en ze hebben vanuit hoofdkantoor mail gekregen dat het geld (weer) gegarandeerd morgen (woensdag) op de rekening staat. Ik gaf aan de ze bij SNS over dagen en weken praat dus hoezo gegarandeerd morgen? Daar kon ze niks over zeggen want dat was de toespraak vanuit GWK hoofdkantoor. Enige wat ik kan zeggen is WAT EEN PUINHOOP!!! Waarom is SNS dan niet gewoon aangesloten bij Geldmaat? Want dit GWK gedoe slaat nergens op! En van wat ik in de andere klahten kan zien is dit geen eenmalige gebeurtenis! Ik ben dus nu geldloos, in de min dus ik kan mijn pas ook helemaal niet gebruiken terwijl ik wel eigenlijk geld heb maar jullie hebben het ergens vast en willen het niet teruggeven?!! Zodra ik mijn geld heb ben ik weg van SNS want dit gaat me echt niet meer gebeuren.

Als ik mijn geld weer contant kan gaan ophalen of als de geld vandaag nog op mijn rekening staat!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SNS Bank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jean22