Klacht: Snelle Beslisseraanbieding is misleidend…

op 29 januari 2014 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wat was ik blij met de brief met de snelle beslisserskorting. Al jaren ben
ik een goede klant van Center Parcs, wij komen met onze
kinderen altijd graag bij jullie. Mijn man start per 1 maart in een nieuwe
baan waarop hij vaak in het weekend zal moeten werken dus jullie brief kwam
op het juiste moment bij ons. Lekker even nog weg met de kinderen voordat
hij in zijn nieuwe functie zal starten waarin hij dus vaak weg zal zijn.
Samen met mijn kinderen een park uitgezocht en ik ging naar Center Parcs bellen.
Als eerste wil ik even zeggen dat ik het erg jammer vind dat het gratis
friendsnummer niet meer van toepassing is, buiten de ontzettend hoge kosten
voor het boeken a 29,50 komt er ook nog eens 20 cent per minuut bovenop als
je wilt boeken. Maargoed ik was nog veel erger teleurgesteld toen tijdens
het overleg met de overigens ontzettend vriendelijke, medewerker bleek dat
deze boeking niet gold voor 21 februari, terwijl deze datum in de brief wel
apart los genoemd stond als mogelijkheid. In de kleine lettertjes bij de
uitzondering stond nl. zo ongeveer achter elk park van jullie geldt niet
voor de boekingen in de periode. waarin ook 21 februari viel. Terwijl hij in
de normale tekst wel duidelijk en zelfs nog apart genoemd stond. Ik vind dit toch wel bijzonder misleidend… ik was
echt teleurgesteld, wat ga ik mijn kinderen vertellen?? In eerste instantie
wilde ik dan ook niet boeken want dit is echt misleiding maar ik deed toch
wat waarschijnlijk de bedenker van deze campagne al voor ogen had.. Ik
boekte dan maar de last minute. Waardoor ik zo’n 125 euro duurder uit was.
Ik betreur deze gang van zaken zeer en vind het ook echt jammer dat CP dus zo met de zogenaamde beloning omgaan. Het is dat ik het mijn kinderen al
beloofd had anders had ik het afgeblazen. In plaats daarvan hebben we dus
minder te besteden tijdens het weekend bij CP en zullen we dit verschil dan maar oplossen door bv in de cottage te eten ipv in de restaurants.
Ik hoop dat CP in het vervolg duidelijker
zal zijn in de brieven want nogmaals in al mijn jaren als trouwe klant
bij Center Parcs heb ik me nog nooit zo bedonderd gevoeld als nu en dat vind
ik jammer.
Dit had ik in een mail richting CP gezet en het antwoord van de Guest Relations was….. het was een drukfout en dat was het! Ten eerste was het geen drukfout want het stond juist als apart genoemde datum in de brief, het was pure misleiding. En ten tweede vind ik dit wel heel kort door de bocht, drukfout punt…. Het is gewoon pure misleiding….

Een compensatie in de kosten in wat voor vorm dan ook of op zijn minst een ander antwoord dan het verschuilen achter het was een drukfout wat het ECHT gewoon niet was. Als je de hele lijst van uitzonderingen onder aan de brief ziet.... echt gewoon te belachelijk voor woorden!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 30 januari 2014 om 15:15 geantwoord

Op 30 januari jl. is er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs.

Heeft op 30 januari 2014 om 18:43 geantwoord

Ik vind de oplossing echt te belachelijk voor woorden, ze verschuilen zich achter de print en drukfouten wederom en uit de opbouw van de brief is duidelijk te zien dat het niet zomaar een foutje is...... ik vind het nog steeds onacceptabel en vind de manier waarop CP met zijn klanten omgaat echt belachelijk. Ik heb ook de andere klachten gelezen en weet uit ervaring dat CP vroeger veel meer met de klanten begaan was. Ik heb inmiddels de geschillencommissie ingeschakeld en denk nog wel 3x na om nog een keer te boeken bij CP echt heel jammer dit.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Center Parcs beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindalugt