Klacht: snelheid

op 05 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik woon aan de Lombardijenlaan Tilburg naast de Lemmerstraat, maar als de bussen door de straat komen hoor je ze flink remmen omdat ze dan af moeten slaan en vanuit de andere kant hoor je ze flink gas geven, maar ook liggen wij de trillen in bed.
Afgelopen zaterdag ben ik samen met mijn 2 kinderen 1 van 4 maanden en 1 van 4 jaar vanuit de Reeshof naar het centrum van Tilburg gegaan, ik had het idee dat Jos Verstappen de bus bestuurde. Er word flink gas gegeven bij het verlaten van een halte en er wordt behoorlijk laat geremd bij een rotonde of kruising, waardoor ik mijn kind van 4 jaar telkens flink moest tegenhouden zodat ze niet door de bus vloog en mijn dochter van 4 maanden die in de wandelwagen ligt moest ik tegenhouden zodat de wagen niet omviel.

Als de chauffeurs meer rekening houden met de mensen die in de bus zitten of staan

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 05 september 2016 om 21:53 geantwoord

Beste Bas,

Wat jammer om te lezen dat je vaak last hebt van bussen die te hard rijden. Ik heb je signaal doorgestuurd naar de regio, zodat hier even naar gekeken kan worden.

^NT
Arriva Webcare.