Klacht: SMS Spam

op 25 januari 2014 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phone House een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Phone House

Heeft op 27 januari 2014 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant is op de blacklist van onze SMS lijst gezet, zodat hij geen bericht meer ontvangt. We hebben ook gekeken of de klant met z'n email adres in onze lijsten staat, dit is niet het geval.

Heeft op 28 januari 2014 om 06:56 geantwoord

Het blijft bijzonder dat je als klant, 3x een klacht indient op de site 2x in de winkel langsgaat waar men na het gesprek de notities gewoon weggooide en vrolijk doorgaat. Ik heb de toezegging dat men stopt in de winkel ook al gehad, nu nogmaals, hopen dat men zich er nu wel aan houdt. Grappig om op de "blacklist"te staan, dat staat Phonehouse ook bij mij na zo'n behandeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Phone House beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door fuseekogel