Klacht: sms activatie lukt niet

op 21 december 2017 over DigiD in de categorie Overheid

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

omdat ik een ander telefoon nummer heb moet ik de sms functie opnieuw activeren (wat al onzinnig is).De activatie aanvragen lukt prima, maar dan krijg ik een bief met een activatie code. Die code is werkt echter niet. Al twee pogingen achter de rug en advies van “helpdesk” is het nog een keer proberen.

Gewenste Oplossing:

maak een foutloos systeem, met codes die ook echt herkend worden door de software. En zor dat er altijd een alternatieve manier is in plaats van herhalen en nog keer proberen....dat is namelijk zinloos.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DigiD

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DigiD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wbeek