Klacht: sms

op 10 maart 2020 over DigiD in de categorie Overheid

als ik probeer inteloggen krijg ik een sms toegestuurd, die dus niet aankomt, probeer je t nog een keer, weer niet, nog een keer, weer niet, geen sms. pas na een uur krijg ik plots 3 keer een sms van digid maar geen van die 3 kan je gebruiken en dus log je weer in en dan zit je weer minutenn lang te wachten op de sms…horendol wordt je er van! dus in al die tijd dat je hebt ingelogd met je digid staat dat ergens in de lucht, lekker voor hackers bv. het hele systeem met controle sms deugt van geen kant dus! En vandaag is niet de eerste keer! heel soms krijg je na invoeren van je digid wel meteen een controle sms maar meestal niet en dat is frustrerend! weg met die controle sms! met vriendelijke groet, Jolanda

ik ben tevreden als al die onzinnige veiligheidscontroles die dus niet goed werken er niet meer zijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DigiD

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DigiD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.U. de Roos