Klacht: tickets Cirque du Soleil Totem

kathelijnvermote op 29 augustus 2017 over Smiletickets.nl in de categorie Internetshops - Kaarten- en ticketverkoop

Tickets ruim op voorhand gekocht op 31 januari 2017 voor een voorstellingsdatum van 2 september 2017. Ik had niet door dat ik via een niet officiele ticketverkoper was gegaan. Ticketscategorie 2 gekocht op zaalplan ter waarde van 99euro/stuk + 15 euro handelingskosten.
Enkele dagen voor het event krijg ik 2 tickets van een minderwaardige categorie, helemaal opzij volgens het zaalplan, ter waarde van 35 euro.

Als ik tickets krijg op plaatsen die overeenkomen met de waarde waarvoor ik betaald heb. Ik heb nu gekeken via de officiele site van Totem en er zijn zelfs nog tickets voor die bewuste voorstelling te koop.
Ondertussen via internet wat opzoekingen gedaan en gezien dat het malafide handelaars zijn.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Smiletickets.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Smiletickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door