Klacht: smerige wonings

op 06 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

we hebben 2 huisjes gehuurd en toen we binnen kwamen , zagen we schimmel op de grond, gordijnen vies ,vette afzuigkap en smerige koelkast badkamer schimmel en tegels smerig en matrassen vies enz enz we misten bestek parrasol en afstands bediening tv ik heb bij receptie gemeld en ze wilden iemand sturen om te poetsen ? ik wou dat niet het hoort schoon te zijn en niet als we er inzitten we mochten ter compensatie met bootje varen en we zaten vast met de boot zonder roeispaan ik kon met kleren aan het water in gewoon drama mijn vader is slecht ter been kreeg parkeerkaart en de slagbomen zaten dicht moest steeds iemand halen die ,m los deed we hebben er gezeur door gekregen en zijn donderdag al vertrokken na huis het was echt drama vakantie in en in slecht mijn vader hield van vissen nou !! we zaten op 586 en 587 en ik moest steeds meerijden met auto en hij zat steeds bij anderen achter het huisje wat een ellende ik heb er foto,s van gemaakt want dit is echt erg ,mvg linda

dat ik mijn geld terug kan krijgen, voor deze week over de 1000 betaald en het was een ellende

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 08 augustus 2016 om 10:56 geantwoord

Heeft op 08 augustus 2016 om 12:34 geantwoord

Ik ga niet akoord
Ik wil gewoon een deel van mijn geld terug!
Mijn vriend heeft hier hard voor moeten werken en krijgt dan zo vakantie!
wil geen cadeabon

Mvg linda bruns