Klacht: Smerige lucht in het huisje en super veel vliegen/ muggen

op 20 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Mijn man en ik hebben eerdere slechte ervaringen gehad bij andere bungalowparken, waarbij we altijd in een goedkoop huisje verbleven.
Omdat we nu eens wat luxe samen met ons zoontje van 3 wilden, hadden wij een VIP huisje geboekt bij Center Parcs Heijderbos.

We hebben hier een behoorlijk bedrag voor neer moeten tellen, echter hadden wij dit ervoor over omdat we er heel veel voor zouden krijgen, en het een super mooi park is. (wat we op internet zagen).
Wat betreft het park, heeft het zeker onze verwachtingen gehaald.
echter wat de bungalow betreft, dit was een drama!

Wij kwamen aan, en gelijk aan de buitenkant was al te zien dat de kozijnen en ramen vol met muggen en vliegen zaten. maar vol goede moed gingen we naar binnen. in de woonkamer hing een hele aparte lucht, maar in de slaapkamers en badkamers nog veel erger! Er was zelfs schimmelvorming in de badkamer op de vloer en in onze slaapkamer was totaal niet schoongemaakt. er zaten super dikke stoflagen op de lampen en het bed.
in de kamer waar mijn zoontje sliep, was een vochtprobleem waardoor alles in en om zijn bed klam en vochtig werd!

De lucht waar ik het over had, is overal in gaan zitten!
Toen we thuis kwamen, hebben wij alle kleding en handdoeken etc wat we mee hadden, 2x!! moeten wassen om de lucht enigszins eruit te krijgen.
Ook hebben wij al 2 tassen (een schoudertas van mij en een rugzak van me zoontje) weg moeten gooien omdat de lucht er niet eens meer uitging! hiervoor hebben wij dus al kosten gemaakt om nieuwe aan te schaffen.

Gelukkig was het mooi weer en zijn wij hele dagen naar buiten geweest. Want als dat niet het geval was geweest was onze vakantie helemaal verpest!

PS, wij hebben het al op de enquête formulier geschreven in de bungalow, en ook op de enquête die we per mail toegestuurd kregen, echter geen reactie gekregen!

Een financiële tegemoetkoming (op rekening gestort of een waardebon) zodat wij zeker nog een keer naar Centerparcs terug kunnen komen. Het concept spreekt ons namelijk enorm aan!
Wel een reëele tegemoetkoming uiteraard!

Wij horen graag van u!

Vriendelijke groet,
familie Otter

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 21 september 2016 om 09:24 geantwoord

Heeft op 21 september 2016 om 12:57 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw reactie!
We willen echt niet perse zeuren maar echter valt ons de tegemoetkoming van 200 euro beetje tegen aangezien wij behoorlijk veel betaald hebben voor ons verblijf en wij het ter plaatse ook 2x gemeld hebben bij receptie. Ons werd toen alleen maar gemeld dat we alles moesten luchten....

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline Otter