Klacht: Smerige bungalow eemhof

op 09 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Agelopen midweek 5 sept – 9 sept zijn wij op de eemhof geweest. We hadden hier een bungalow die echt ontzettend vies was en veel dingen stuk, lamp, lampenkapje, waterkoker, deur van de badkamer, daarvan waren de scharnieren zo verroest dat deze er gewoon uitvielen. De bungalow was zo vies dat er in de badkamer en keuken schimmel zat. Overal zaten geplette muggen aan de muur en plafond. Bank zat vol vlekken en ga zo maar door. Mijn vriend is allergisch voor huisstofmijt en moest de eerste nacht gewoon op de bank slapen zo stoffig was de slaapkamer. Hebben een klacht ingediend, maar werd weinig tot niets aan gedaan. Hebben een nieuwe lamp en waterkoker gekregen, maar konden de rest zelf schoonmaken?!! Hebben dus ook maar de hele week in het zwembad gedoucht. Ik kom al 20 jaar op centerparcs en altijd tevreden. maar dit was echt vies en vind het behoorlijk jammer dat de klachten dan niet serieus genomen worden en er niets aangedaan wordt??!!

Slecht! Vieze en oude bungelow die alles behalve schoon en netjes zijn!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 12 september 2016 om 09:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door PriscillaKanninga