Klacht: smerige accomodatie

op 06 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Een cottage gehuurd voor één week voor 1253 euro en deze bleek heel smerig te zijn. Om te beginnen was het hele huis (ook de hoofdkussen op alle bedden) doortrokken van de rooklucht. Verder voelde alles vet aan; de knoppen van de kookplaat waren te smerig om aan te pakken (zie foto!) de stozuiger had een kapotte stekker (foto) en de stoffer borstel was doormidden gebroken en met tyraps aan elkaar gezet. (foto). Kortom niets om mee schoon te maken. Een afdruiprekje beek niet aanwezig en de pannen stonden smerig in de kast.

Helaas hebben wij onze vakantie door familie omstandigheden na 3 dagen moeten afbreken, maar waarschijnlijk waren we hoe dan ook eerder vertrokken. Het park was prima, maar in deze smerige locatie was het slecht verblijven. In de nacht benauwd van de rooklucht en de keuken te vies om in te koken, de bedden te vies om in te slapen en dat voor zo’n bedrag. Dit was onze derde centerparcs ervaring en de tweede keer dat wij teleurgesteld zijn, maar niet eerder was het zó erg.

Aangezien wij hals over kop weer moesten vertrekken hebben we alleen tijd gehad om dit te melden bij de receptie. Daar kregen we echter te horen dat dit wel vaker gebeurde.

Aangezien wij van mening zijn dat deze smerige cottage met een onvolledige inventaris dermate slecht is, menen wij dat het alleszins redelijk is een teruggave van een deel van de huursom te claimen. Bij deze dus ons dringende verzoek een en ander in behandeling te nemen en met een redelijk voorstel te komen.

Wij zijn tevreden als center parcs inziet dat deze accomodatie absoluut niet volaan heeft aan de beschrijving en de voorstelling van zaken op de website. Derhalve zijn wij van mening dat een restitutie van 50% van de kale huursom een schappelijke oplossing voor onze gederfde vakantie vreugde is. Niet kunnen slapen in de naar rook stinkende bedden, niet durven koken in de smerige keuken, vies servies en pannen, een trapleuning die je niet kan vasthouden vanwege de pleverigheid, schimmel in de badkamer, een stofzuiger met een kapotte stekker waar de vonken afspatten bij een poging tot gebruik een gebroken veger, het ontbreken van basis inventaris lijken ons overtuigende argumenten dat er hier een cottage is verhuurd die ver onder de maat is. Ter illustratie zend ik u tevens wat foto's per email met als kenmerk: klacht cottage kuiper.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 08 augustus 2017 om 17:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door klacht cottage