Klacht: Smerig huisje

op 21 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ons huisje ( 7 persoons) stonk bij binnenkomst, rioolachtige muffe vochtige lucht. Na alles open te hebben gehad verdween die lucht niet. vloerbedekking zat vol vlekken en stonk ook. Toilet was niet schoon te krijgen, tegels uitgebeten van urine. Keuken kastje waren aan de onderkant 2 x zo dik van het vocht, koelkastdeur sloot bijna niet en miste van binnen plankjes en rekjes. Safe was kapot. Badkamer was muf en ventilatie ontbrak en de voegen zaten vol met schimmel. Maar het ergste en smerigste zijn alle doodgeslagen muggen met bloedvlekken van vorige bewoners. Al met al hadden wij 1 mazzel dat het goed weer was en wij alle maaltijden buiten konden gebruiken, en ook de avonden bleven wij buiten. Van andere gebruikers van het park hoorden je hetzelfde….zeer verouderd slecht onderhouden park!!!
Een zeer slecht niet center parcs waardig park.

Als center parcs dit gewoon toegeeft en zorgt dat de prijsverhouding ten aanzien van dit park veranderd.
Zodat mensen zoals wij die dit als enige vakantie hebben, op een leuke manier op terug kunnen kijken.
Naar dit park gaan wij niet terug en zullen de volgende keer wel 10x nadenken en uitzoeken hoe het park is. ( Zoover b.v. )

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 21 september 2016 om 11:14 geantwoord