Klacht: smaad en laster zonder reden

op 23 juni 2016 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Mijn account is vandaag geschorst.. zogenaamd omdat ik regels heb overtreden. Als ik marktplaats benader en vraag welke regel ik heb overtreden krijg ik geen antwoord.. ik heb op zijn minst recht om te weten wat ik verkeerd heb gedaan, maar marktplaats dekt zich in zodat ze gewoon accounts kunnen verwijderen op basis van anonieme meldingen zonder te checken of het gefundeerd is, verwijderd je advertenties en stuurt je klanten een bericht waarin staat dat je verdacht bent en daarom geschorst wat gewoon neerkomt op laster. Wie heeft dit nog meer meegemaakt?

Als ik op zijn minst antwoord krijg over waarom mijn account geschorst is.. of, als dit gewoon een geautomatiseerd proces is geweest, mijn account hersteld wordt, mijn advertenties teruggezet en al mijn klanten een berichtje krijgen waarin staat dat ze ten ontrechte een mail hebben gekregen over dat ik verdachte activiteit vertoonde.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gedupeerde gebruiker