Klacht: sluiting kantoor budget air

op 12 maart 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ben nu al 3 dagen bezig om datum van ticket te veranderen krijg per telefonisch bandje ieder keer keer op keer te horen dat katoor is gesloten van budget air vanwege carona virus ook tap air geeft hierin geen respons

Gewenste Oplossing:

wanneer ze de telefoon oppakken

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budgetair in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budgetair een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budgetair

Heeft op 13 maart 2020 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Zwezereijn,

Momenteel zijn wij telefonisch gesloten. Je kan ons wel bereiken via Facebook of Twitter. Houd er rekening mee dat het wel langer duurt voordat je een reactie ontvangt. Wij doen onze uiterste best om iedereen zo spoedig mogelijk te helpen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
BudgetAir Klantenservice
Taina

Alle klachten die gemeld zijn door dhr zwezereijn