Klacht: sluiting deed het niet

op 20 juli 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

ik heb in voor de verjaardag van mijn vrouw een tas voor haar gekocht.
Na 1 week en 2 keer gedragen te hebben begaf de sluiting het.
Wij zijn met de tas terug gegaan de tas is toen netjes terug gestuurd naar parijs.
Na 3 maanden hebben wij geen bericht ontvangen wij zijn er zelf maar achteraan gegaan.
We zouden elke keer weer terug gebeld worden over de stand van zaken uiteindelijk kon het probleem niet verholpen worden en wilde wij gewoon onze geld terug.
Wij kregen een cadeuabon in de plaats van een tegoedbon dus wij waren verplicht om een bedrag van 350 euro te besteden.
Wij hebben 3 weken lang gekeken of we nog wat leuks konden vinden dat was niet het geval.
Bij de klantenservice warden we te woord gestaan door de manager van de klantenservice een zeer onbeschofte meneer die ons een beetje probeerde af te wimpelen op een respectloze manier.

Wij willen ons aankoopbedrag terug eerder zijn wij niet tevreden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Bijenkorf

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, wij zijn op dit moment inderdaad bezig om u van een gepaste oplossing te voorzien. Zodra er een reactie komt, nemen wij weer contact met u op. Met vriendelijke groet, #bcare/Eva

Bericht van Bijenkorf

3 weken geleden -

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 27 juli 2017 om 16:44 geantwoord

Geachte heer/mevrouw, ik zie dat er inmiddels contact is geweest met een van onze medewerkers in het filiaal. Ik hoop dat mijn collega u goed heeft kunnen helpen en dat alles naar wens is afgehandeld.

Mocht dit niet zo zijn, dan horen wij graag van u. Voor nu nog een fijne dag gewenst.

#bcare/Eva

Heeft op 27 juli 2017 om 16:49 geantwoord

De oplossing is dat ik geen geld terug krijg van een aankoop waar mijn vrouw nooit van heeft kunnen genieten. Omdat ze in de plaats van een tegoedbon een cadeuakaart heeft gegeven. Wettelijk gezien heb ik het recht om binnen 14 dagen mijn geld terug te krijgen, maar omdat ik er vanuit ging dat de tas gemaakt zou worden wachte ik op de tas(3 maanden) in de plaats van het terug te nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door zam