Klacht: Sluiten krediet en afmelden BKR

op 05 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na meerdere malen per mail en telefonisch (meer dan 30 min per keer wachttijd) tot op heden heen antwoord geen bevestiging niks van het sluiten van een krediet. Alles is netjes betaald en wil het krediet sluiten en dat dit afgemeld wordt.

De h en m stuurt standaard mailtjes dat het bericht ontvangen is en daarna hoor je niks meer. Wacht al ruim 2.5 op een antwoord vindt dit zeer slecht.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er op korte termijn een sluiting krediet is en hier een afmelding bij de BKR ook een bevestiging van dit alles

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door iwoezjan