Klacht: Oplichting Slot webdesign,

104060 op 04 september 2012 over Slot Webdesign in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb via groupon een bon gekocht van 89 euro,
en ook rond de 50 voor mijn hosting en domeinnaam.
eerst een keer gebeld of ze er ideal op konden zetten. dat was geen probleem maar kost alleen wel 50 euro extra dan.
ik had me aangemeld via hun website. en heb nu al 8 mails gestuurd. maar krijg maar geen reactie. al paar keer gebeld maar ze zijn niet bereikbaar. Ik vind het erg treurig want in wou een webshop starten en een deel van de winst naar een goed doel storten. nu ben ik zelf 130/140 euro lichter. en de tijd dat ik er in gestopt heb. en de domijnnaam die eerst vrij was en die ik voor mijn webshop wou gebruiken is nu bezet door iemand anders. dus die kan ik ook niet meer gebruiken.

minimaal mijn geld terug geven en ook een compensatie voor de tijd en moeite die ik er in gestoken heb.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Slot Webdesign in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Slot Webdesign een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Slot Webdesign beoordeeld.

Slot Webdesign

Heeft op 26 november 2012 om 16:00 geantwoord

We zijn per mail tot een oplossing gekomen.
Wij gaan voor u alsnog uw webshop bouwen.

Alle klachten die gemeld zijn door