Klacht: Slome incheckpalen

op 05 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag heb ik bijna de trein naar Leeuwarden gemist doordat ik weer zo enorm lang moest wachten totdat die rode paal mijn ovkaart heeft ingecheckt. De palen van de NS zijn veel sneller en doen dit in een fractie van een seconde. Waarom heeft Arriva van deze inferieure techniek? Ook wanneer het druk is staan er hierdoor gigantische rijen bij de palen en mis ik vaak bijna de aansluiting.

Wanneer Arriva overstapt op betere incheckpalen vergelijkbaar met de NS. Op station Leeuwarden zijn ze bij de poortjes dan weer wel sneller.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 05 oktober 2017 om 14:13 geantwoord

Beste Baasman03,

Niet leuk om te lezen dat dit je ervaring is met onze in- en uitcheckpalen. Begrijpelijk dat je baalt.

Je klacht heb ik inter doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Hopelijk worden de palen in de toekomst vervangen door snellere in- en uitcheckpalen.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland, WhatsApp via +31 629575686 of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam