Mijn Klacht:
Helaas tot nu toe slechte ervaring met de levering van 55 vierkante meter tegels van ruim 2100 euro. bestellen ging goed maar de levering helaas niet.
Heb gevraagd of de stenen in onze straat afgeleverd kunnen worden dagen van tevoren. Na paar dagen een reactie dat deze op een andere plek 500-600 meter verder neergezet zouden worden op drukke weg. Op dezelfde weg vlak bij ons huis was ook mogelijk geweest.
Geprobeerd uit te leggen en geen optie is en als dit zo blijft dat ik deze dan annuleer, wat ze binnen enkele seconde ook gedaan hebben zonder verder iets te vragen.
Er was totaal niemand te bereiken om hierover te sparren omdat zelf met een 18 meter grote vrachtauto dicht bij ons huis te lossen. Begrijp dat 18 meter lang is maar deze komt wel een andere straat in vlak bij ons huis.
Niemand reageert op mijn verzoek contact op te nemen om de situatie te bekijken en evt ergens anders neer te zetten.
Achter ons huisadres is er genoeg mogelijk om de te plaatsen en 40 meter van onze tuin.
Na vele malen bellen niets wijzer geworden en kost het mij een vrije dag en de statenmakers moeten ook betaald worden.
Nu zelfs nog 97 euro annuleringskosten betalen omdat ik niet wilde dat ze zo ver van mijn huis geplaatst zouden worden
Er waren meerdere opties maar omdat je niemand te spreken krijgt komt er geen oplossing.
De mogelijkheid was om samen met google maps te bekijken wat de mogelijkheden geweest zouden zijn.
Er staat een inrijverbod voor vrachtauto’s na 100 meter en dus niet waar deze 18 meter vrachtauto moet zijn. Zelfs kan hij nog rectsaf gaan ipv rechtdoor. In dezelfde straat rijdt de vomar met 18 meter.
Beetje klantvriendelijke instelling was wel op zijn plaats geweest.
Ook mijn buurvrouw heeft tegels besteld en zal wel op dezelfde manier gaan en zal ze moeten afzeggen.
Nu geen tegels, kosten 97 euro, geen tuinman die vd week aan het werk kan wat ook geld kost.
Veel reacties verstuurd via een ticket maar ook daar geen reacties op. Ook gebeld en werd de verbinding steeds verbroken (storing zeggen ze) Daarnaast nog wel iemand aan de telefoonlijn kunnen krijgen die de vraag zou uitzetten en terug zou bellen. uren verder maar geen reactie.
Nu misschien met spoed op zoek naar ander bedrijf en denk de buurvouw ook 🙁
UPDATE 22-4-25 1300 uur
Medewerkers zegt niet in discussie te gaan over de aflever plek in overleg met de klant. Vreemde zaak en je krijgt ook niemand te pakken die hierover wil discuceren. Vervoerder ook niet te benaderen vogens slimbestraten terwijl hun de opdracht geven. Nu hopen dat ze de 2132,63 euro terug storten 🙁 Zal wel lang gaan duren heb ik het vermoeden of misschien wel niet . gezien de slordige cominucatie en afhandeling.
Kost mijn vrijedag, ergens anders tegels bestellen binnen 5 dagen, tuinman afzeggen kost ook geld.
Datum van ervaring: 22 april 2025
Gewenste Oplossing:
Z.s.m. geld terug met annuleringkosten 97 euro , wagen was niet eens vertrokken
